inici | escola | classes | CURSOS D'ANGLÈS

CURSOS D'ANGLÈS

Objectiu: Assolir els coneixements bàsics orals i escrits de la llengua anglesa.

Horaris:
Nivell I. Comunicar-se a nivell elemental per satisfer les necessitats amb fórmules fixes i mantenir una conversa senzilla sobre temes personals amb l’ajuda de l'interlocutor. (A1.) Dimarts i dijous de 21 a 22 hores.
Nivell II . Entendre i expressar idees sobre temes propers i comunicar-se per satisfer les seves necessitats. ( A2) Dilluns i dimecres de 21 a 22 hores.
Nivell III . Desenvolupar-se amb èxit en la majoria de situacions quotidianes i descriure experiències i desitjos, així com expressar la seva opinió sobre qüestions properes. (A2 - B1) Dimecres i dijous de 19 a 20 hores.
PET. Dimarts de 19 a 20 hores.
F.C.E. Dijous de 20 a 21 hores.

Preparació per a exàmens oficials

Titulació: Certificat dels nivells PET (Preliminary English Test) de la Universitat de Cambridge. equivalent al B1 i F.C.E ( First Certificate) equivalent al B2 (els exàmens es fan als centres acreditats per a realitzar la prova).

Professora: Marta Cereza i LLavina