inici | escola | classes | PREPARACIĶ PER A LA PROVA D'ACCÉS A CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJĀ (CFGM)

PREPARACIĶ PER A LA PROVA D'ACCÉS A CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJĀ (CFGM)

Objectius: Assolir els coneixements generals que permetin a l’alumne/a superar la prova per poder accedir a un cicle formatiu de grau mitjà de qualsevol branca

Titulació: Aquesta prova no dóna dret a cap títol, només faculta per a la inscripció a qualsevol cicle formatiu de grau mitjà, però no garanteix plaça escolar.

Estructura de la prova: La prova d’accés als cicles formatius de grau mitjà és única per a tots els cicles formatius i es desenvolupa en dues parts:

- Part A: agrupa les ārees de llengua estrangera (anglčs o francčs), llengua castellana , llengua catalana i cičncies socials.
- Part B: agrupa les ārees de matemātiques , cičncies de la naturalesa, tecnologia i educaciķ visual i plāstica.

Horari: de dilluns a divendres de 19 a 22 hores

Professores: Araceli Ropero, Rosa Pastor, Jan Liste, Marta Cereza i Carme Cabello.

......................................................................................................................

*Hi haurà matèries que faran conjuntament amb el nivell de GES

Š 2011 ESCOLA D’ADULTS FERRAN SOLDEVILA | Politica de Privacitat | LFS