inici | escola | classes | PREPARACIÓ PER A LA PROVA D'ACCÉS A CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ

PREPARACIÓ PER A LA PROVA D'ACCÉS A CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ

Objectius: Assolir els coneixements generals que permetin a l’alumne/a superar la prova per poder accedir a un cicle formatiu de grau mitjà de qualsevol branca

Titulació: Aquesta prova no dóna dret a cap títol, només faculta per a la inscripció a qualsevol cicle formatiu de grau mitjà, però no garanteix plaça escolar.

Estructura de la prova: La prova d’accés als cicles formatius de grau mitjà és única per a tots els cicles formatius i es desenvolupa en dues parts :

Part A : agrupa les àrees de llengua catalana, tecnologia, ciències de la naturalesa, ciències socials i educació visual i plàstica.

Part B : Agrupa les àrees de llengua estrangera (anglès o francès), llengua castellana i matemàtiques.

Horari: de dilluns a divendres de 19 a 22 hores

Professores: Araceli Ropero, Rosa Pastor, Marta Cereza i Carme Cabello.

*Hi haurà matèries que faran conjuntament amb el nivell de GES