inici | escola | classes | PREPARACIÓ PER A LA PROVA D'ACCÉS A CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR

PREPARACIÓ PER A LA PROVA D'ACCÉS A CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR

Objectius: Assolir els coneixements generals que permetin a l’alumne/a superar la prova per poder accedir a un cicle formatiu de grau superior de qualsevol branca

Titulació: Aquesta prova no dóna dret a cap títol, només faculta per a la inscripció a qualsevol cicle formatiu de grau superior, però no garanteix plaça escolar.

Estructura de la prova: La prova d’accés als cicles formatius de grau superior té una part comuna per a tots els cicles formatius i una part específica depenent de la branca triada.

Part Comuna : agrupa les àrees de llengua catalana, llengua castellana, llengua anglesa i matemàtiques.
Part específica : dues matèries d’entre les ofertes per la branca triada.

Horari: de dilluns a divendres de 19 a 22 hores.

Professores: Araceli Ropero, Rosa Pastor, Marta Cereza i Carme Cabello.

* El nostre centre ofereix les específiques de: Física i Tecnologia Industrial